13 Ekim 2010 Çarşamba

anne klişeleri

kapıya yaklaştığınız anda;

-nereye gidiyorsun?

işte o anda ergen isyanı devreye girer.

-evden dışarı çıkıyorum anne, evden dışarı çıktıktan sonra nereye gittiğim bilgisi senin hiçbir işine yaramayacak, netice itibari ile senden uzakta olacağım. yalan da söyleyebilirim a ya gidiyorum diyebilir sonra b ye gidiyor olabilirim, bana güvenemezsin. eğer gerçekten nereye gittiğimi öğrenmek istiyorsan bunu yüzde yüz kesin olarak beni takip ederek bulabilirsin, tabi ben bunu fark etmezsem ve seni şaşırtmazsam. bu arada nereye gittiğim bilgisinin senin için gerekli olduğunu da bana ispatlamadan bu soruyu sorarsan cevap alamayacağını bilmen gerekiyor...

ergenlik dönemi bittikten sonra ise "astral aleme gidiyorum", "bar fedaisi oldum mesaiye gidiyorum", "evi terk ediyorum, elveda", "dağa çıkıyorum eşkıya olacağım" şekillerinde cevaplamaya başladım bu soruyu, artık tek tük soruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder