9 Ekim 2010 Cumartesi

bir sevgilisi olmadan yaşayamayan insan

arkadaşlar bana kısaca sevgilisi olmadan yaşayamayan insan der.

yaşayamıyorum arkadaşım elimde değil. illa ki biri olacak. biri dediysem herhangi biri ha, ayşe olur fatma olur. kriterlerim pek yoktur, birisinden ayrılınca kendimi boşlukta hissederim, hemen başka birini bulmaya çalışırım.

aşık olmam pek. olsam da bir şey değişmez, yani birinden hoşlanırken aynı anda başkasıyla çıkıyor olabilirim. çıktığımdan ayrıldıktan sonra hoşlandığım kıza yazabilirim, başkasına da yazabilirim. tam bir aşk adamıyım.

sevgilim yoksa kendimi dop gibi hissediyorum. erkek adamın sevgilisi olur. neticede yanımızda gezdirebileceğimiz bir sevgilimiz olmazsa bu dünyada niye yaşıyoruz ki. ölürüm de kendime "manitası yok" dedirtmem.

sağda solda "bugüne kadar otuziki kızla çıktım" diye anlatırım, dakika ve skor bilgilerini dostlarıma sunarım. sevgililerimi dostlarımla tanıştırırım, ben sevgililerimi sevmem, maksat millet görsün işte.

sevgililerimin bir adı yoktur. zaten isim çok gereksizdir, önemli olan sevgili olmasıdır. ayrıldığım kızların isimlerini hatırlamam, "eski sevgililerimden biri" der geçerim. kişi olarak bir değer vermediğim için şu anda kimle çıkıyorsam ona da "sevgilim" derim, ismini bilmediğim sevgililerim bile olur bazen. onlara "sefkiliiim" falan der şirinlik yaparım. güleriz hep beraber. ciddiyet mi, bana göre değil, sevgili eğlenmek içindir sevmek için değil.

sevgilimle gezeriz, el ele tutuşuruz, sevişiriz. ayşe, fatma fark etmez, maksat elim boş kalmasın. sinemaya tek başıma gitmem, gösterime güzel bir film geleceği zaman, sevgilim yoksa hemen bir sevgili edinirim.

sevgili edinmek çok kolay. her gün on kişiye yazarım, biri kabul eder. güzellerinden seçerim. ama asla bağlanmam. neden bağlanayım ki, ondan sıkılınca, don değiştirir gibi bırakıp yenisini bulurum.

sevgilimi tanımayı sevmem. ben heyecan arıyorum, birisini tanımaya çalışmak çok sıkıcı bir şeydir. birisiyle çıkmaya başladıktan sonra huyunu suyunu sevmezsem kapıyı vurur çıkarım.

birisiyle sırf çıkmak için çıkmak bir sorun değildir. bence alan memnundur satan memnundur. seçici olayım da sevgilisiz mi kalayım yani. allaha şükür tipim var, param var, o zaman neden aşklara yelken açmayayım özgürce.

bir kızın huyundan, karakterinden zinhar etkilenmem. ama güzelliğinden etkilenirim. çabuk karar veririm, neticede daha güzelini daha sonra bulabilirim, bulunca ona geçerim. aşık olmadan duramıyorum. bence aşk; bir sevgilin olmasıdır, daha fazlası değil.

sevgili iyi bir şeydir. evini falan toplar. canın sıkılınca arayıp kavga edebilirsin. yanında sevgilin varken tüm barlara girebilirsin. o zaman neden sevgilisiz kalayım, salak mıyım ben. sevgili olmazsa olmazımdır.

ayrılınca üzülebilirim. ama çok üzülmem. sevgilimi hayatıma çok sokmadığım için rahatımdır. yani dün arkadaşlarıyla oturduğu masada erkek var diye kavga çıkardığım biri bugün benim için herhangi biri olabilir.

sevgi kelimesini biliyorum ama anlamını çok merak etmedim. bağlanmakla, sahiplenmekle falan alakalı bir şey olsa gerek. sevgi nedir bilmeden de sevgilim olabiliyorsa, bunun üzerinde fazla kafa yormaya gerek yok demektir.

sevgi aptallar içindir zaten. uzun bir ilişki yaşayıp da sonrasında gözyaşı döken insanlar aptaldır. fedakarlık yapan, emek harcayan insanlar bunları neden yapar hiçbir zaman anlamayacağım.

en uzun ilişkim dört ay sürdü. bittiğinde biraz üzülmüştüm, neticede artık bir sevgilim yoktu. o üç gün benim için tam bir cehennemdi, sevgiliyle dışarı çıkmaya falan o kadar alışmıştım ki dışarı çıkmak bile istemiyordum. sağolsun arkadaşlar hemen birini ayarladılar da bu korkunç dönem bitti. sevgilisiz kalmak çok kötü bir şeydir.

sevgililer gününde boş olmamak için on üç şubatta kız kafalamışlığım var. iki hafta sonra ayrıldık ama olsun, sevgililer gününü bir sevgiliyle geçirmiş oldum. şimdi adını hatırlayamıyorum ama kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

bir sevgili olmadan yaşanabileceğine inanmıyorum. ben yaşayamam yani. denyo bir arkadaşım "sen ne piç adamsın" diyor bana. ben piç değilim, aşk adamıyım.

otuz yaş altı güzel bayanlar, bekar-evli-dul fark etmez, msnim "yokboylebiryavsak@hotmail.com" ekleyin, beraber gönül eğlendirelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder