9 Ekim 2010 Cumartesi

hatunların efendi adam yerine piç tercihi

insan davranışlarına çeşitli anlamlar yüklenebildiğinden, hatun tavlama olayında varılan sonuçlara yapılabilen sayısız yorumdan biridir.

ben kendime efendi derim, beriki bana sünepe der. ötekisi tam evlenilecek adam der, ötekisi yüzüme bile bakmaz.
ben berikine piç derim. beriki kendine girişken der. ötekisi am üstünde göt sikiyor la bu herif der. ötekisi kucağına atlar.

barda sabaha kadar ter içinde dans eden güneş gözlüklü arkadaş bence piçtir. ben kenarda efendi efendi biramı içer, canım sıkılınca da siktirolup giderim. hatunlar beni görmez, çünkü hatunlar efendi erkek aramamaktadırlar. elinde yeşil renkli sik gibi bir içecek ile hatun kesen arkadaş daha caziptir. bu muhabbet beş bin entry öncesinden beri devam ettiği için ıkınmaya gerek yok, anladınız.

ben bu adama, hatun beni tercih etmedi diye piç demem. zannımca piç bir karaktere sahip olduğu için piç derim. bardan hatunla değil de anca eli sikinde çıksa bile piçtir bu adam. hatunlar da bu adamı tercih ettiği müddetçe efendi adam yerine piçleri tercih ediyorlar derim, yanlış tercih derim, kaydırma yapmışsın derim.

çok az piç adam tanıdım ki hakikaten "ben piçim" diyebiliyorlar. adamlar çözmüş olayı, hatunlar piç adam tercih ediyorsa ben de piç olmalıyım demiş, piç olmuş, şahane takılıyor. ben de onları alınlarından öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder