9 Ekim 2010 Cumartesi

sözlükte sadece iki yazar olması ihtimali

şöyle oluyor.

ssg, yapay zekalarla desteklediği sözlükte benden başka yegane yazar olmakta.

benim her gün okuduğum, okumadığım binlerce entryde birden fazla insanın parmağı yok yani. sadece ssg ve botlarının entryleri.

ssg nin yazdığı bir entry yazar isimleri listesinden çekilen random bir nick ile yazılıyor, bir de üzerine botlar çalışıyor. günde yüzlerce entry girilen başlıklar tamamen botların eseri sanırım.

sözlükte sadece ben ve ssg varız. yani sadece ben ve sen varız ssg efendi.

...

ama bir düşünün bakalım...

belki de sözlükte sadece ssg ve sen varsın.

bu entrynin sahibi olan ben, belki ssgyim belki de bir botum şu anda, bana kodlandığı şekilde şu anda bu başlığa entry giriyorum ve sen beni obez kirpi george zannediyorsun.

belki de ben gerçekten bir yazarım ve beni sadece ssg okuyacak.

kafanız sikildi dimi?

turing testine hoşgeldik beyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder