10 Ekim 2010 Pazar

gözler aralık uyumak

kapatamayrum ya, kapanmayor. sadece gözbebeğinin üstünü örtünce yani ekranı karartınca; gözün kıçı açıkta kalmış başı açıkta kalmış vs umursamıyorum. bazen zorluyorum, yumuyorum iyice gözlerimi ama olmuyor, gözüm sağından soluna döndüğü anda gene üstü açılıyor. sonrasında da sabaha zımpara gibi gözlerle uyanıyorum, gözleri kırpıştırırken hışır hışır ses çıkıyor.

kardeşim ben uyurken fotoğrafımı çekmiş geçen, hesapta uyuyorum ama görünüşte sauron gibi etrafı izliyorum aralık gözlerimle. "amına koyayım gene dükkanlar açık kalmış" diye gözlerimi ovuşturmaya çalışıyorum, bir kilo çapak dökülüyor avcuma. allahtan uyumadan lensleri çıkarma alışkanlığım var, yoksa yeni dökülmüş asfalt gibi yapışır gözlerime, hayatta çıkaraman sonra.

bir gün böyle zombi gibi bakınarak uyuya uyuya gözleri elime alacağım ya hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder